Data

18 11 2023
Expired!

Horari

19:00 - 20:20

“Voces de la tierra” Teatre

“Voces de la tierra”

Aquest cop la companyia Res a Veure ens porta una obra on la temàtica gira entorn de persones desaparegudes, tracta de temes com la violència sexual contra les dones en contextes que per si ja son violents, de la reserca dels familiars de persones desaparegudes, de nadons robats, de la memòria històrica, de la impunitat dels botxins i de les democràcies que  no fan justícia.

La companyia de teatre ameteur Res a Veure neix l’any 2017 com a resposta a les inquietuts creatives i reivindicatives de cinc dones que es coneixen en diferents tallers d’interpretació i creació dramatúrgica de Barcelona.

Des del principi les va unir la convicció de que el teatre és el mitjà de comunicació i expressió més oportú per canalitzar els seus interessoso socials a través de l’art. Històries de dones, amb les seves particularitats i dificultats adicionals en aquest mon patriarcal. Histories de denuncia social, de fets que consideren injustos i que és la seva manera de portar-los a debat i d’actuar.

The event is finished.